Ana içeriğe atla

Kim beni ''MİM''ledi ? -Book Challenge Tag-


Yazı yazmanın aklımdan bile geçmediği bir günde, birinin beni ‘’mim’’lediğini farkedişimle adeta yerimden zıpladım. Uzun zamandır boş bıraktığım tarlaların hasat zamanı gelmiş. Ee, sonuçta Demeter neydi? Demeter emekti. Demeter ekmekti. Gel gelelim ki YGS mağduru bir Demeter söz konusu bile olamaz ama ne yapacaksın, el mahkum boyun bükük.
Belli ki, bana zulüm matematik sorularının yanında burada da yanıtlamam gereken sorular varmış. Eh tabi Ejenur durur mu? Yapıştırmış cevabı;

1- İlk Hayranlığım: İpek Ongun/ Bir Genç Kızın 
Gizli Defteri Serisi



 

‘’Anne lütfen al lütfen’’ diye defalarca karaya vurmuş balık gibi çırpındığımı hatırlıyorum. Yaklaşık olarak 3 defa bitirdim. Haliyle ilk aşkım Cüneyt oldu, Sonra bir ara Oktay’a gittim, Özgür’le evlendim. Güzeldi, ilkimdi. Ne yalan söyleyeyim, ben okumaya da bu seri ile başlayıverdim. Sonra patladı gitti.

2- Favori Serim : Millenium Serisi




Hey yavrum hey! Diye bir giriş yaptıktan sonra, seri kitap okumadığım aklıma geldi. Buraya da gelip Grinin 50 Tonu favorim yazacak değilim elbette ki. Sadece Ejderha Dövmeli Kız’ı okumuş birisi olarak yalnızca diğer kitaplarında ilk kitap kadar harikulade olduğunu tahmin edebilirim. Ne yapacaksın, herkesin bir popisi vardır. Benim ki de seri kitap okuyamamak.

3- Favori Kitabım : Koku



Bir sürü favori kitabım vardır, ama bu kitap..
Önce internetten birbirinden farklı yerlerden özetini okudum, sonra D&R’dan özel olarak jelatinli istettim. Jelatinini çıkarmadan bir ay boyunca izledim. Jelatinini çıkardığımda ise emindim. Biz birbirimiz için yaratılmıştık. Her kelimesini yutarak, her paragrafı sindirerek okudum. Benim için Tanrı-insan arasında bambaşka bir bağ kurmamı sağlayan, gerçekten düşündükçe derinlere inen ve asla hafızamdan çıkartamayacağım bir şaheser. Patrick Süskind’i getirin bana! Öpeceğim var.

4- Favori Erkek Karakterim : Sherlock Holmes



Ah, Sherlock! Adına fan fiction hikayeleri yazdığım, zekan üzerine sinsi planlar kurduğum, hayalimdeki yakışıklı adam.. Sana inanıyorum. Senin varlığına tüm kalbimle inanıyorum, ev adresini de biliyorum. Hazırla bohçanı yiğidim! Kaçıracağım seni bir gece yarısı.
Seni Robert Downey aşkımda canlandırmış olsa da, benim için Benedicth yakıştı sana.
Gel gör ki, ben kalp gözümle beğendim seni. Bak bu kadar aşığını bir daha bulamazsın. Değerlendir bu fırsatı, istemeye geleyim seni Mycroft’tan.

5- Favori Kadın Karakterim : Kadının Adı Yok



Duygu Asena, sen nasıl bir yazarsın bilmiyorum ama isimsiz karakterin tam da herkes! Feminen duygularım yine damarlarımda çağlarken, kitabın kurgusu aklımda bir kasırga.
İşte o kitaptaki kadın, herkes! Ve herkes aslında en özeli. En güzeli.

6- Favori Okuma Saatim : ‘’Canım ne zaman
isterse’’ saati.


Şaka bir yana, en verimli okuma saatim okulda matematik dersleri, teneffüs araları. Bir de günün canım sıkıldığı saatinde okurum. Belki bir oturuşta 10 sayfa belki tüm kitap. Kendimi durduramıyorum.


Yahu ben 20 kişiyi nereden bulacağım?Diye diye yakınırken, ekleyiverdim;
Ha 20 kişi bulamadım tabi ki ama o ayrı bir hadise zaten.

Mim'lilerim;
1-http://kitapprensesi.blogspot.com/
2-http://kitaperest.blogspot.com.tr/
3-http://zeynepslibrary.blogspot.com.tr/
4-http://kitapdedikodusu.blogspot.com.tr/
5-http://kitapsarayii.blogspot.com.tr/
6-http://ruyakitaplik.blogspot.com.tr/

NOT: Temamdan kaynaklanan küçük bir problem var, karınca duası gibi küçük fontlarla yazıyor. En kısa zamanda bir el atarım ben ya.

Ve son bir şey daha, Medcezir'de dinleyerek hafif bir aşk yaşadığım şarkıyı sizinle paylaşmak istiyorum, belki dinlemek gelir içinizden ; Mehmet Güreli - Kimse Bilmez

Yorumlar

  1. İnanmıyorum :O Taa ekim ayında mimlenmişim ve şimdi tesadüfen görüyorum! o.O

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Durkheim Öldü! - Arthur Asa Berger | Kitap Yorumu #52

***Tanıtım*** 1910 yılında, Londra'da, dönemin önde gelen sosyologlarının ve politik aktivistlerinin bir araya geleceği bir konferans toplanacaktır. "Toplumsal İlerleme" teması etrafında gerçekleşecek konferans Londra basınında günler öncesinden yankı bulmuş, gazete sütunlarında konuşmacıların fotoğrafları ve teorik yaklaşımlarını anlatan makaleler arz-ı endam eylemektedir. Fakat konferansa günler kala, tüm zamanların en ünlü dedektifi Sherlock Holmes'ün Baker Sokağı'ndaki evinin kapısı bir kadın tarafından çalınır. Artık yumrukların konuştuğu bir kavgayı ve mücevher hırsızlığını içine alan bir gizem, Holmes ve kadim dostu Dr. Watson tarafından çözülmeyi beklemektedir. İnsan eylemlerini açıklama amacındaki sosyal teori, bu sefer bizzat eylemlerin nedeni olmuştur. Holmes bizzat sosyal teoriyi soruşturmaya başlar, sorguladığı kişiler ise bu teorilerin yaratıcılarıdır: W. E. B. Du Bois, Emile Durkheim, Sigmund Freud, Vladimir Lenin, Georg Simmel, Beatrice Webb ve M

Buz Ateşi - Amanda Hocking (Kanin Günlükleri #1) | Kitap Yorumu #36

***Tanıtım*** Fantastik / Kurgu / Yabancı Orijinal İsim:  Frostfire (İngilizce) Sayfa sayısı:  328 Ebat:  13.8x21 cm Yayın Tarihi:  Mart 2016 ISBN:  978-605-09-2568-5 Buzlar ülkesi Kanada’nın derinliklerinde, troll kabilelerinin en güçlüsü Kaninler hüküm sürüyor. Uzun sarı saçları ve mavi gözleriyle Kaninler arasında hemen göze çarpan, on dokuz yasındaki Bryn, kabilesinden dışlanmış bir melez ve tek isteği, kralın seçkin muhafızlar ordusunda  kendine bir yer edinebilmek... Aşkları için seçkin konumlarından feragat eden anne babasının aksine, Byrn ülkesine ve halkına hizmet etmek, isinde en iyi olabilmek için her şeyden vazgeçiyor. Bryn’in bir de gizli bir amacı var: babasının canına kast eden eskinin muhafızı, şimdinin haini yakışıklı Konstantin’den intikamını alabilmek. Byrn’ın soluk kesen “Kanin Günlükleri” macerası Buz Ateşi ile alev alıyor. ***Yorum*** ''Demek biz...'' Duraksayıp dudaklarını yaladı. ''İnsan değiliz, öyle mi? Hayır, puma ile aslan ar

Ev Kızı Evren - Filiz Şakar | Kitap Yorumu #38

***Tanıtım*** Kitaplar, gizem ve cinayet; mükemmel birleşim. -Tess Gerritsen- Tess Gerritsen Ev Kızı Evren'in karakterlerinden biri, üstelik bu kitap için sarfettiği övgü dolu sözcükler kapakta yer alıyor. Ev Kızı Evren -Wattys 2015 Kazananı - 56 hafta boyunca Macera Kategorisi birincisi olarak kaldı - 54 bin yorum, 107 bin oy aldı. Salata yaparken bıçağı ne kadar hızlı kullandığınızla övündünüz mü hiç? Övünün ! Ya da beşinci katta cam silerken en uzak noktayı bile pırıl pırıl yapabilmek için ne kadar güç sarf ettiğinizi fark ettiniz mi? Edin! Peki, halıya dökülen mürekkebi nasıl çıkaracağınızı biliyor musunuz? Bilin! Bütün bunları bilince bir ev kızının neler yapabileceğine hayret etmeyeceksiniz. Ev Kızı Evren polisiye bir olayı mizahi diliyle anlatırken, heyecanla kalkıp en yakındaki tavayı sapından sıkıca kavramanızı sağlayabilir. Ve sıradan bir tavayla, bir kahraman yaratmış olabilir…  "Ben bir masal kahramanı değilim. Hiçbir zaman da olmayacağım. Ben bir ev kızıyım. Ger